Zaawansowana komunikacja
Prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę z tego jak ważnym elementem życia codziennego, tak w życiu prywatnym jak i zawodowym, jest proces komunikacji. Zapewne wiesz, jak dużo zależy od tego w jaki sposób się komunikujemy, ile za pomocą tego możemy osiągnąć lub stracić. Co zrobić aby proces komunikacji i budowania relacji wprowadzić na jeszcze wyższy poziom?
Wyjątkowe szkolenie z zaawansowanej komunikacji i budowania relacji pozwoli Ci natychmiast przenieść się na najwyższy poziom kompetencji we wzajemnej komunikacji międzyludzkiej jak i dostarczy narzędzia do budowania wyjątkowych relacji z partnerami biznesowym na resztę życia.
Dla kogo jest to szkolenie?
Tematyka szkolenia jest skierowana do osób, które w swojej pracy mają kontakt z ludźmi, a od jakości tych kontaktów zależą ich wyniki w pracy, zarobki, dobre samopoczucie oraz satysfakcja z relacji.
Zdobyta w trakcie szkolenia wiedza oraz rozwijane umiejętności mogą być natychmiast wdrażane w życie i mogą zostać wykorzystane między innymi w:
- sprzedaży,
- wywieraniu wpływu,
- komunikacji z klientem,
- komunikacji ze współpracownikami,
- komunikacji ze swoimi pracownikami jak i przełożonymi,
- zdobywaniu poparcia,
- lepszym zrozumieniu mechanizmów działania ludzi ze swojego otoczenia,
- polepszeniu relacji w rodzinie,
- przekazywaniu swoich idei,
- czerpaniu większej przyjemności z kontaktów z innymi ludźmi
i praktycznie w każdym innym obszarze gdzie ma miejsce kontakt z ludźmi.
Unikalność wiedzy przedstawianej na szkoleniu pozwoli rozwinąć się osobom na każdym poziomie doświadczenia.
Czego się nauczysz?
Poznasz schematy jakimi rządzi się proces komunikacji, by wykorzystując je budować o wiele lepsze relacje, co ma ogromny wpływ na wzrost poziomu sprzedaży.
- Zwiększysz umiejętności obserwacji zachowań rozmówców oraz świadomości własnego działania przez rozwijanie wrażliwości sensorycznej, przez co będziesz zauważał dużo więcej i z większą łatwością natychmiastowo reagował na przebieg zdarzeń.
- Wykonasz praktyczne ćwiczenia polepszenia wykorzystania zmysłów, by doświadczyć jak istotny mają wpływ na skuteczność działania z ludźmi.
- Rozwiniesz umiejętności kalibrowania rozmówców, by wiedzieć więcej ponad to co wyrażają słowami.
- Zwiększysz świadomość i zrozumienie rozmówcy przez poznanie jego schematów myślowych, przez co będziesz dokładnie wiedział z kim masz do czynienia po drugiej stronie stołu negocjacyjnego oraz jak z tą osobą rozmawiać.
- Zwiększysz skuteczność budowania kontaktu oraz pozyskiwania zaufania klienta.
- Poznasz praktyczne zasady stosowania elementów dopasowania do rozmówcy i sposoby wykorzystania tych umiejętności w sprzedaży.
- Zdecydowanie polepszysz jakość komunikacji interpersonalnej tak by osoba, z którą się spotykasz, stawała się kolejnym zadowolonym klientem, który z chęcią poleci Cię innym.
- Przećwiczysz praktycznie jak dopasować się do rozmówcy i następnie poprowadzić go tam gdzie chcesz by za Tobą podążył w rozmowach biznesowych.
- Poznasz metody wielopoziomowego dopasowania do swojego rozmówcy by konstruować swój przekaz zgodnie ze sposobem myślenia Twojego rozmówcy, przez co będąc jeszcze lepiej zrozumianym i traktowanym jak „swój człowiek”.
- Rozwiniesz umiejętności perswazji w oparciu o wybrane techniki wywierania wpływu.
- Poznasz metody radzenia sobie z obiekcjami klienta.
- Zaczniesz odkrywanie prawdziwych potrzeb klientów, przez co wzrośnie Twoja skuteczność sprzedaży.
- Poznasz jaki wpływ na jakość komunikacji mają wszechobecne zniekształcenia, generalizacje i usunięcia w procesie komunikacji, by jeszcze bardziej precyzyjnie rozumieć i być rozumianym.
Metody szkoleniowe
Szkolenie jest prowadzone w formie interaktywnego warsztatu, z jak największym wykorzystaniem aktywności uczestników. Proporcje elementów wykładowych do ćwiczeniowych to około 25% do 75%. Przyswajanie wiedzy i rozwijanie umiejętności odbędzie się szczególnie poprzez udział uczestników w dyskusjach, ćwiczeniach grupowych i indywidualnych oraz tzw. demo szkoleniowych. Ćwiczenia mogą być przeprowadzane w oparciu o wiedzę produktową danego środowiska biznesowego.
Każdy z uczestników otrzymuje skrypt zawierający wiedzę merytoryczną, którą poznawał podczas szkolenia oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Logistyka
Gdzie: Miejsce szkolenia ustalamy indywidualnie biorąc pod uwagę możliwości, oczekiwania osób uczestniczących. Szkolenie może odbyć się w dowolnym miejscu w kraju czy zagranicą.
Kiedy: Termin szkolenia ustalany indywidualnie, dowolne dni tygodnia (pracujące, wolne, weekendy). Zależnie od planowanej liczby uczestników, z uwagi na warsztatowy charakter szkolenia, założenie maksymalnej aktywności praktycznej uczestników i pracy pod okiem trenera prowadzącego, szkolenie będzie miało charakter intensywnego 1 lub 2 dniowego warsztatu (8-9h każdego dnia).
Kto prowadzi: trener Michał Barteczko.